
რატომ სხდებიან იაპონელები უნიტაზზე უკუღმა? – იაპონიაში ტუალეტში შესვლაც კი განსაკუთრებულ გამოცდილებად ითვლება, სადაც თანამედროვე ტექნოლოგიები საუკუნოვან ტრადიციებს ერწყმის.
აქ მაღალტექნოლოგიური უნიტაზები გვერდიგვერდ გვხვდება იატაკის ტიპის ტუალეტებთან, რაც კომფორტის, სისუფთავისა და კულტურისადმი პატივისცემის უნიკალურ შერწყმას ქმნის.
თანამედროვე იაპონური „ჭკვიანი უნიტაზი“, რომელიც Washlet-ის სახელითაა ცნობილი, საინჟინრო სიზუსტით გამოირჩევა.
გათბობადი დასაჯდომი, რეგულირებადი ბიდე, ავტომატური სუნის შემამცირებელი და ჰაერის გამწმენდი სისტემა ტუალეტით სარგებლობას მაქსიმალურად კომფორტულს ხდის.
სპეციალური ხმის ეფექტი მიქცევის მსგავს ხმას ქმნის და არასასურველ ბგერებს ფარავს, რაც ფსიქოლოგიურ სიმშვიდეს უზრუნველყოფს.
მოძრაობის სენსორები ანთებს განათებას, ხოლო სახურავი ხშირად თვითონ იღება და იხურება.
ამ ფუნქციების უმეტესობა მიმართულია სისუფთავის, მოხერხებულობისა და რესურსების დაზოგვისკენ, ხოლო მითები შარდის ანალიზის მსგავს შესაძლებლობებზე იშვიათ შემთხვევებში თუ გვხვდება.
ტრადიციული იაპონური ტუალეტები, რომლებიც washiki-ის სახელითაა ცნობილი, დღესაც პოპულარულია მათი პრაქტიკული და ჯანმრთელობისთვის სასარგებლო თვისებების გამო.
სწორად დაჯდომა — ტუალეტის მომრგვალებული წინა ნაწილისკენ მიბრუნებით — ეხმარება ადამიანს სისუფთავისა და კომფორტის დაცვაში.
ეს კონსტრუქციები წარსულის ნაშთი კი არა, გააზრებული არჩევანია, რომელიც ჯანმრთელობასა და წესრიგს ემსახურება.
სისუფთავის ფილოსოფია იაპონურ კულტურაში ყველგან იგრძნობა. იდეალური ტუალეტი ასახავს საზოგადოებრივ პასუხისმგებლობას, სივრცისადმი პატივისცემასა და პიროვნულ ღირსებას.
ისტორიები სამურაების შესახებ გვიჩვენებს, რომ კრიტიკულ ვითარებებშიც კი ისინი აფასებდნენ განმარტოებასა და სისუფთავეს, რითაც ამ ადგილის მნიშვნელობას უსვამდნენ ხაზს.
სპეციალისტები აღნიშნავენ, რომ იაპონური ტუალეტი საზოგადოების ერთგვარი მცირე მოდელია.
ტექნოლოგიები პრაქტიკულ მიზნებს ემსახურება, ტრადიციები ჯანსაღ ჩვევებს ამყარებს, ხოლო სისუფთავე საერთო სივრცისადმი პატივისცემას გამოხატავს.
იაპონიაში ძველსა და ახალს შორის წინააღმდეგობა არ არსებობს — ყველა დეტალი მიმართულია ჰარმონიული და ფუნქციური გარემოს შექმნისკენ, სადაც ადამიანი, ტექნოლოგია და კულტურა ბალანსში თანაარსებობს.



