ამ მეთოდის წყალობით ექსპერტები ვარაუდობენ რომ კისრის არეში ყველაზე გაქვავებულ მარილსაც დაშლიან.

0
741
აი მეთოდი, რომელიც კისერში ყველაზე გამჯდარ მარილსაც დაშლის
აი მეთოდი, რომელიც კისერში ყველაზე გამჯდარ მარილსაც დაშლის

კისერში მარილების დაგროვება ძალიან ეშმაკური ხუმრობაა. თავად მარილი დისკომფორტს არ იწვევს, მხოლოდ კისრის ტკაცუნს, მაგრამ მან შეიძლება უსიამოვნო გართულებები გამოიწვიოს. ერთ-ერთი ასეთი შედეგი ოსტექონდროზია, რომელიც უსიამოვნო დაავადებაა. ამის თავიდან ასაცილებლად, დაუყონებლივ უნდა იმოქმედოთ და არასაჭირო დაგროვება მოიშოროთ.

დღეს გიამბობთ, თუ რა იწვევს მარილების დაგროვებას და როგორ ვებრძოლოთ მას.

მარილების დაგროვება კისერზე

არსებობს მოსაზრება, რომ მარილების დაგროვების მთავარი მიზეზი მარილის ჭარბი მოხმარებაა. თუმცა მეცნიერებმა ეს ფაქტი უკვე დიდი ხნის წინ უარყვეს. რაში მდგომარეობს ნამდვილი მიზეზი? სინამდვილეში ამას ბევრი მიზეზი შეიძლება ჰქონდეს და დარწმუნებით მთავარი მიზეზის გამოვლენა რთულია.

ზოგიერთი ექიმი ირწმუნება, რომ მარილების დაგროვება ცილების შემცველი პროდუქტების ჭარბი მოხმარება იწვევს. თუმცა უმეტესობა თვლის, რომ სინამდვილეში საქმე არასწორ კვებასა და ნაკლებად მოძრავ ცხოვრების წესშია. და ჩვენ ამ მოსაზრებას უფრო ვეთანხმებით. დამტკიცებულია, რომ კისერში მარილების დაგროვება აწუხებთ ადამიანებს, რომლებიც ბევრ დროს თავდახრილი ატარებენ. განსაკუთრებით ისინი, ვინც კომპიუტერთან მუშაობენ.

ერთსა და იმავე პოზაში ხანგრძლივად ყოფნის დროს კუნთები იტვირთება, შედეგად კი ტონუსს კარგავენ. ეს პირველი მიზეზი არაა, მაგრამ მარილების დაგროვების რისკს ზრდის. კისერში მარილების დაგროვებას ხერხემლად დეგენერაციული ცვილილებები და კისერში ნერვების შევიწროება მოჰყვება. ეს კი ნერვული კიდურების თიაქარს, ანთებას, შეშუპებას და ძლიერ ტკივილს იწვევს. ოსტეოქონდროზის კიდევ ერთი მიზეზი.

სანამ ამ უსიამოვნო დაავადების მკურნალობის შესახებ გეტყვით, მისი თავიდან აცილება უნდა ისწავლოთ. მთავარი პრობლემა კვებაში მდგომარეობს, ანუ რაციონში მცირედი ცვლილებები უნდა შეიტანოთ. მოხმარებული ცილების რაოდენობა უნდა გააკონტროლოთ და საკვების მონელებისთვის უფრო უკეთესი პირობები უნდა შექმნათ.

ცხიმიანი თევზი და ხორცი, ასევე ცხოველის შიგნეული რაციონიდან გამორიცხეთ. სასურველია სანელებლებსა და სოუსებზე უარი თქვათ, ასევე საკონდიტრო ნაწარმზე, მარინადზე, დამარილებულ პროდუქტებსა და ცხარე კერძებზე. რაციონში დიდი რაოდენობით ახალი ბოსტნეული დაამატეთ, ასევე გოგრის წვენი სასარგებლო იქნება.

რაციონში გავერკვიეთ, ახლა დროა, მარილია დაგროვებას მივხედოთ. შეგიძლიათ ტრადიციულ საშუალებებს მიმართოთ.

1.მასაჟი

სპეციალური მასაჟი არსებობს, რომელიც მარილის დაგროვებას შლის. ის ქსოვილების სტაგნაციასა კარგად მოქმედებს და სისხლის მიმოქცევას აუმჯობესებს. თუ კარგი პროფესიონალს იპოვით, ეს მეთოდი ეფექტური იქნება. თუმცა მოემზადეთ იმისთვის, ამას დიდი დრო დასჭირდება და დიდ თანხებთან იქნება დაკავშირებული.

2.სპეციალური ვარჯიში

ვარჯიშების მთელი კომპლექსი არსებობს, რომელიც მარილის დაგროვებას დაშლის და მათ გაჩენას თავიდან აგაცილებთ. ქვემოთ მოცემული იქნება ვიდეო, სადაც ალექსანდრ დროჯენიკოვი 7 მსგავსი ვარჯიშის ნაკლებს გიჩვენებთ.

3.ელექტროფერეზი

შესანიშნავი პროცედურა, რომელიც მარილს უფრო რბილს ხდის და ორგანიზმიდან მის გამოდევნას ხელს უწყობს.

4.მედიკამენტური მეთოდი

ყველაზე ხშირად ინექციის მეთოდი ინიშნება, რომელიც სიმპტომებს ამსუბუქებს. მაგ., მიორელაქსანტი ან ოპიატი. თუმცა ეს პრობლემას ვერ ჭრის, მხოლოდ დისკომფორტს ამცირებს.

ყველა ეს მეთოდი ეფექტურია და კომპლექსურად უნდა გამოიყენოთ. უმჯობესია ამ ყველაფერს დაუმატოთ საშუალება, რომლის რეცეპტსაც ქვემოთ გაგიზიარებთ. ეს კომპლექსი კისერში მარილების დაგროვების წინააღმდეგ ეფექტური საშუალებაა.

მის მოსამზადებლად თქვენ დაგჭირდებათ კარტოფილი, თაფლი და სოჭის ზეთი. კარტოფილი წვრილ სახეხზე გახეხეთ და თაფლს პროპორციით 1:1 აურიეღ. შემდეგ ეს ნარევი კისრის და მხრის ნაწილზე წაისვით, ზემოდან თბილი ქსოვილით შეფუთეთ და ორი საათით გაიჩერეთ. ამ დროის განმავლობაში მოდუნდით და წამოწექით. შემდეგ კომპრესი მოიხსენით და მტკივნეულ ადგილას სოჭის ზეთი წაისვით.

პროცედურა ყოველ საღამოს 7-10 დღის განმავლობაში გაიმეორეთ. მალე შედეგს დაინახავთ: კისერში დისკომფორტი გაქრება და თავს უფრო მსუბუქად იგრძნობთ. კომპრესების კურსს ვარჯიშების კომპლექსიც დაუმატეთ.

ამ ვიდეოში ალექსანდრ დროჯენიკოვი გიჩვენებთ შესანიშნავ ვარჯიშს, რომელის კისერს მოქნილს და ძლიერს გახდის, კუნთებს ტონუსში მოიყვანს.

პრობლემას კომპლექსურად მიუდექით და მარილების დროულად მოშორებას შეძლებთ, ასე კი ოსტოექონდროზის არსებობა არ გეცოდინებათ. შეასრულეთ ვარჯიშები, კომპრესები გაიკეთეთ და ჯანმრთელად იყავით!

ეს სტატია თქვენთვის სასარგებლო იყო? მეგობრებს სოციალურ ქსელში აუცილებლად გაუზიარეთ.

პასუხის გაცემა

დაწერეთ კომენტარი
გთხოვთ ჩაწერეთ თქვენი სახელი